Gyakran Ismételt Kérdések
Kedves vásárló! Mielőtt felkeresi ügyfélszolgálatunkat, kérjük, tekintse meg az alábbi kérdéseket.
Hogyan lehet rendelni tölünk?
Számitógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését bármikor könnyen, pár perc alatt leadhatja.
Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?
A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha nem szeretne létrehozni vásárlói fiókot, a Kosárban a megrendelés gomra kattintva válassza a Regisztráció nélkül vásárlok gombot.
A regisztráció ajánljuk gyors és könnyű, és számos előnye van:
- Követheti rendelései állapotát.
- Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
- Letöltheti és kinyomtathatja számláit.
- Értékelheti a megvásárolt termékeket.
- Rendszerünkön belül elérheti ügyfélszolgálatunkat.
- Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
Regisztrációtkönnyen megteheti itt Regisztráció
Milyen módon jut el hozzám a termék?
Töbféleszállítási lehetőséget nyújtunk.
Az egyik mód a házhozszállítás. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az ön által megadott címre kézbesíti azt. Megrendelésnél választhat több futárszolgálat között
A másik lehetőség az Átvételi Pontokon történő átvétel. az országszerte megtalálható pontok közül az ön által kiválasztott pontra szállíttatjuk a csomagot.
Személyes átvétel jelenleg nem elérhető
Van rá lehetőségem személyesen megtekinteni a terméket?
Nincsen. Webáruházunk nem üzemeltet bemutatótermet.
Minden van raktáron, amit a honlapon látok?
Nem. A legtöbb termékünk azonnal elérhető Raktáron( 14:00-ig leadott rendeléseket aznap csomagoljuk és átadjuk futárszolgálatnak, Plusz szolgáltatásként kérhető kiterjesztett csomagfeldolgozás), de vannak olyanok, amiket nagykereskedő partnerünktől rendelünk meg. Ez hosszabb szállítási időt jelent, amit mindig jelzünk az adott termék oldalán Külső Raktáron jelzéssel.
Az árak tartalmazzák az áfát?
Igen. Az oldalunkon szereplő árak tartalmazzák az általános forgalmi adót.
A számlát hogy kapom meg vásárlásról?
Minden vásárlásról elektronikus áfás számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk el a csomag kiszállítása előtt. Kiemelten fontos, hogy valós e-mail címet adjunk meg a rendelés leadásakor.
Van a termékekre jótállás?
Természetesen igen a jogszabályoknak megfelelően.
Ha rendelek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?
Igen. Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14 napon belül.
- Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége önt terheli.
- Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát
- Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.
Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?
Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.